Varoluş amacımız; marka imajınızı yansıtan, misafirlerinizin ihtiyaçlarına mükemmel uyum sağlayan, aynı zamanda doğaya sadık ürünler sunmaktır. 

Felsefe


 
 

ÖZELLİKLİ TAMAMLAYICI BUKLET ÜRÜNLERİNİN FRANSIZ YARATICISI

İşletmenizin sunduğu olanaklar sizin imzanızdır, değerlerinizin bir yansımasıdır ve misafirlerinizin konforuna odaklanmanızın özüdür. Varoluş sebebimiz, imajınızda ihtiyaçlarınıza tam olarak uygun ve doğaya saygılı olanaklar sunmaktır.

Bu ruhla, 45 yılı aşkın bir süredir, yalnızca sizin için banyo malzemeleri ve aksesuarları tasarlıyor, yaratıyor ve üretiyoruz. Groupe GM, kurulduğu günden bu yana, yerel ve uluslararası tanınmış markalarla özel lisans anlaşmaları yoluyla . kozmetik, moda, tasarım ve spa sektörlerinden. yakın ortaklıklar geliştirdi. Benzersiz marka portföyümüz, olağanüstü özel yaratım deneyimiyle birleşerek size sınırsız ürün seçeneği sunar. Seçkin perakendeciler ve yan kuruluşlardan oluşan küresel satış ağımız, size özel çözümler sunarak ve kusursuz hizmet avantajını sunarak size gelir.

 

Ürün geliştirmenin her aşamasında çevreye olan etkimizi azaltmak için elimizden gelen her şeyi yaparız. Gezegenimize saygı duymaya kararlı ve çeşitli çevre sertifikalarına sahip endüstriyel ortaklarla çalışıyoruz.

Our group’s core values are creativity, quality, innovation, ecology, reliability, and a sense of service. These values are ever-present in our work.

 

 

MİSYONUMUZ

Misyonumuz, uzman kişiler tarafından sağlanan ve bire bir ilişki ile desteklenen, markalı tamamlayıcı buklet ürünleri, eko-yeşil ve yenilikçi çözümlerle öncelikli,Kozmetik mevzuatına uygun, en kaliteli ürünlerden oluşan en zengin portföy ile benzersiz bir deneyim ile müşterilerimizin misafirlerini şımartmalarını sağlamak için olumlu bir fark yaratmaktır.

 
 
 
 

History


Macera, 1972'de Georges Marchand'ın basit bir fikir etrafında kendi işini kurmaya karar vermesiyle başlıyor: konaklama uzmanlarına, ünlü markalarla ortaklaşa kaliteli kozmetik ürünler sunarak katma değer sağlamak. Kişiselleştirilmiş buklet ürünü doğdu.

O de Lancôme ile birlikte L'Oréal projeyi ilk destekleyen oldu. Anlık başarı yolu açtı; 40 yıl sonra, 30'u aşkın markadan oluşan benzersiz bir portföye sahip olan Groupe GM, 70'den fazla ülkede faaliyet gösteren seçkin acentelerden oluşan uluslararası bir ağ ile işini hâlâ genişletiyor ve geliştiriyor.

1972

Georges Marchand, kurucu, , Ô by LANCÔME by L’ORÉAL başlayarak otel tamamlayıcı buklet ürünleri konseptlerini yeniden keşfediyor

1975

Gelecekteki Groupe GM ağının ilk distribütörü olan AFI'nin Fransa'da kurulması

1976

Accor Grubu Novotel ile ilk uluslararası zincir sözleşmesinin imzalanması

1988

Groupe GM'nin oluşturulması ve NINA RICCI ile özel küresel lisans anlaşması

1992

YVES ROCHER Group ile dünya çapında özel lisans sözleşmesi

2004

Bir spa markası için ilk otel serisinin lansmanı: ANNE SÉMONIN

2006

CLARINS Group (CLARINS, AZZARO, THIERRY MUGLER) ile dünya çapında özel lisans sözleşmesi

2008

OMNISENS ile dünya çapında özel lisans sözleşmesi

2009

Ecocert sertifikalı ve Cosmebio etiketli Damana Organik Banyo serisinin lansmanı

2010

ALGOTHERM ile dünya çapında özel lisans sözleşmesi

2013

NUXE ile dünya çapında özel lisans sözleşmesi

Özel GUERLAIN lüks otel koleksiyonunun lansmanı

2015

ATELIER COLOGNE ile dünya çapında özel lisans sözleşmesi

2016

Efsanevi "Eau Impériale" koleksiyonunun Fransız parfümeri GUERLAIN ile zarif bir şekilde yeniden tasarımı.
Sadece davetiye ile.

2017

URIAGE ile dünya çapında özel lisans sözleşmesi

2018

ÉDITIONS DE PARFUM FRÉDÉRIC MALLE ile dünya çapında özel lisans sözleşmesi

2019

Damana Organik Banyo Serisi, ECOCERT tarafından Cosmos Organic ve Cosmos Natural sertifikalı ve COSMEBIO tarafından akredite edilmiştir.

Yukarı

Groupe gm Turkey Lir Exclusive Amenities sitenin düzgün çalışmasını sağlamak için çerezleri kullanır.
Bazı çerezler Groupe gm Turkey Lir Exclusive Amenities veya ortakları tarafından analiz amacıyla kullanılabilir. Tümünü kabul et ve devam et'e tıklayarak bu çerezlerin kullanımına onay vermiş olursunuz.